Gör en bokning

Våra färdiga upplägg är redo att bokas direkt och all info du behöver finns inkluderat. Nedan finns också våra frågor vi vill ha svar på för att kunna skicka bästa möjliga offert och kontrakt till dig för digital signering.

 

Våra frågor till dig

  1. Datum: 

  2. Adress: (gps adress)

  3. Bokad akt: (ex. 1 mirror man + mingel)

  4. Arrangör & Kund:

  5. Scenyta- takhöjd, scenens höjd, underlag, finns backdrop/väggar/pelare nära scenen eller annat på scenen:

  6. Lokalskiss- bild med bordsplacering till scenen samt scenentré och backstage: 

  7. Tid för show: 

  8. Tid för genrep: 

  9. Parkering för bil:

  10. Vem bokar eventuella resor/boende:

  11. Kundens loggor/text- skicka i färg & s/v, i format jpg, eps, eller png: 

  12. Kontaktperson på plats, tel nr:

  13. Tekniker, mail: 

  14. Vad för kapacitet har scenen- går det att mörklägga hela lokalen, finns scenljus, finns sceneffekter, finns scenrök, livestreaming & projektioner, avståndet från backstage till scenen, backstage storlek:

  15. Loge- med elutag, bra belysning, spegel, dryck & fika, sittyta, lås med nyckel/kod, avstånd till scen:

  16. Mat/fika- vi har nötallergiker och veganer i artistteamet: 

  17. Om gästerna- antal, svenska/engelsktalande, målgrupp/medelålder, yrke: 

  18. Körschema- vad mer händer under eventet och i vilken ordning:

  19. Eventets tema/röda tråd- vad betyder temat för kunden:

  20. Syftet med eventet & underhållningen:

  21. Er fotograf/filmarens mail- vi ger teknisk råd för bästa resultat:

  22. Restriktioner vid publicering på sociala medier- eventets hashtag:

  23. Hur hittade ni oss:

  24. Fakturaadress samt ev referens: